Bir arkadaş TKNSA hissesini 39 TL fiyatla almış.


Sorulması gereken şu; evet aldın ama hiç fiyatına bakmadın mı?


Esasen kötü hisse olmasa da yanlış fiyattan alınan her ürün veya enstrüman büyük bir hayal kırıklığı yaratır.

Hayatın içinde bu durumu bir çok kez her insan yaşıyor. ve amiyane tabirle kazıklandığını hissedebiliyor.


Ancak insanlar hisse alırken, eğitimsizlik ve tecrübesizlikle bu durumu değerlendiremiyorlar.


TKNSA da 27- 33 arası ticaret aralıgı net bir sekilde belli iken bu hisse 39 dan alınmaz.


Teknik analiz bilen, hobi maksatlı ilgilenen bir kişi bile bu hisseyi o fiyattan bulaşılmayacağını biliyor.


Kazanmaktan önce, borsa da kaybetmemek için teknik & temel analiz öğrenin.

Saygılarımla.

Engin ERDEBIL
Kurucu ENG Capital