Borsa istanbul'da son 1 yılda %1000 ( bin ) kar elde etmiş olsanız bile zarardasınız. Bir kg şeker bile 10 katı yükseldi. Paraya bir sıfır ekledik. Böyle giderse birkaç tane daha sıfır ekleyeceğiz.
Üstüne siyasi ve ekonomik gelişmeler ile zararda elde edildi. Koç holding hisseleri bile 250 liradan 180 liraya düştü. Diğer hisseleri konuşmaya bile gerek yok. İşin aslı artık Türk lirası cinsi yatırımlar daha fazla kaybettiriyor. ABD veya Londra borsasında yatırımlar kazançlı oluyor. Paranız sağlığınızı bozmasın.