Açık konuşayım.
Bu para birikim ise basılmaz.
Bu para boşta duruyor ise ticaret yapmanız.en mantıklı yol.
600.000 bin tl faize basılır mı?
44
●4.510
- 31-07-2024, 20:05:50Eğer ben olsam, TEFAS'a giderdim. Parayı nasıl değerlendireceğimi bilmediğim için işi profesyonellere bırakmanın en doğrusu olacağını düşünürdüm. Bu nedenle, hangi fonları seçeceğime dair bir fikrim olmadığından temasız fonlara yönelirdim. Muhtemelen karşıma IPB, IRF, NRC, KUIB, RIK gibi fonlar çıkardı ve bu fonların yatırımcı bilgi formlarını incelerdim, portföy dağılımlarına bakardım. Hangi fonlar bana uygun gelirse, paramı onlara dağıtırdım. Bu bir yatırım tavsiyesi değildir.
Faiz diğer tüm enstrümanların düşmanıdır. Faiz yüksek ise ben para kazanmak yerine para kaybetmemeye oynardım. - 31-07-2024, 22:14:55NASDAQ gibi bir şey varken faize girmenin mantıklı bir yanı yok bence.
- 31-07-2024, 22:37:56Yanlış yönlendirmeyin son 2 haftadır HSYF hepsi ekside.Tam 20 gün %10 yaptı son 10 gün %1,5 kadar düştü.Borsa düşünce HSYF çok sağlam düşüyor.Eğer tersde kalırsan yandın ki şu anda tersde kalan çok kişi var.Son anda sattım çıktım ben.%2,5 kar alabilidim.Bu günde bekleseydim eksideydim.Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda en karlı yatırım para piyasası fonları.Gerisi hikaye.Yarından itibaren stopaj çok muhtemel %10 olacak.Buna göre hesabınızı yapın.Bankalar faiz çakallığı var.İlk ay %52 'den açıyor ama pasif bakiye tutuyor.Çok iyi araştırın.YTD - 31-07-2024, 22:40:42Değişken fonlarda %10 stopaj var yarın %15 çıkarabilirler.Yani 1 milyon yatırdın diyelim 2 ay %10 ancak getiri oldu.Fonu satacaksın hoop 100 bin gitti devlet babanın cebine.Min 6.ay bekleyeceksen değişken fon alınır.SinanEgemen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2024, 23:25:52getirinin yüzde 10'unu stopaj diye biliyorum hocam yatırdığın paranın yüzde 10u değilertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle