Sadece fonlara bile yatirsa çok daha fazlası gelir.
Yanlış yönlendirmeyin son 2 haftadır HSYF hepsi ekside.Tam 20 gün %10 yaptı son 10 gün %1,5 kadar düştü.Borsa düşünce HSYF çok sağlam düşüyor.Eğer tersde kalırsan yandın ki şu anda tersde kalan çok kişi var.Son anda sattım çıktım ben.%2,5 kar alabilidim.Bu günde bekleseydim eksideydim.
Şu anda en karlı yatırım para piyasası fonları.Gerisi hikaye.Yarından itibaren stopaj çok muhtemel %10 olacak.Buna göre hesabınızı yapın.Bankalar faiz çakallığı var.İlk ay %52 'den açıyor ama pasif bakiye tutuyor.Çok iyi araştırın.YTD