ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değişken fonlarda %10 stopaj var yarın %15 çıkarabilirler.Yani 1 milyon yatırdın diyelim 2 ay %10 ancak getiri oldu.Fonu satacaksın hoop 100 bin gitti devlet babanın cebine.Min 6.ay bekleyeceksen değişken fon alınır.
getirinin yüzde 10'unu stopaj diye biliyorum hocam yatırdığın paranın yüzde 10u değil