• 26-02-2024, 22:29:41
    #19
    Günümüz Türkiyesinde kiralar vs bu kadar uçuyorken, dolar yükselmesi ve keza diğer ekonomik sıkıntılar bekleniyorken (faizler, borçlanmalar, icralar vs). Şirketlerin iç açıcı bir süreçten geçeceğini sanmıyorum. Ben olsam eğer kirada oturuyorsam ev alırım. Vakti geldiğinde kuru ekmek yerim ama kiramı nasıl ödeyeceğim stresi yaşamam. Ayrıca alacağım hisse sadece bir gün %10 düşse 200.000 kaydım olacak bunu da kalbim kaldırmaz. Ama parayla işim yok, halim vaktim yerinde ve bu kenarda duran atık para derseniz hisse senedinde sepet yapılabilir.
  • 27-02-2024, 04:22:56
    #20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne ev ne de hisse senedi.

    O parayla iş yapmak lazım.

    Bugün 2 milyona denilen evin fiyatı en az 10 kat şişirilmiş fiyattır. Ve bugün yarın yıkıma gidecek.
    Bir dairenin yapım maliyeti 1milyon oldu 2milyonluk ev nasıl şişirilmiş oluyor?
  • 27-02-2024, 09:51:56
    #21
    Ben olsam %60 fon, %40 hisse.
    YTD
  • 27-02-2024, 09:53:30
    #22
    Borsa, hisse senedi işlerinden orta üstü seviyede anlamıyorsan; altın - döviz - arsa - ev tabiki.
  • 27-02-2024, 10:15:39
    #23
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir dairenin yapım maliyeti 1milyon oldu 2milyonluk ev nasıl şişirilmiş oluyor?
    Eski, hasarlı, yakında yıkılması muhtemel daireleri baz alarak söylüyor. Konunun sahibi arkadaşın bütçesince değerlendirmiş. Bence doğru da söylemiş.
  • 27-02-2024, 10:34:27
    #24
    Hisse al sat ama bir hisseye hepsini bağlama sakın.
  • 27-02-2024, 10:58:33
    #25
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski, hasarlı, yakında yıkılması muhtemel daireleri baz alarak söylüyor. Konunun sahibi arkadaşın bütçesince değerlendirmiş. Bence doğru da söylemiş.
    Onlar daire değil arsayı satıyorlar zaten istanbulda 1 daire alabileceğiniz arsa için 2m normal zaten 1m daha verip sıfırını yaptırıp en az 5mden satılır
  • 27-02-2024, 14:33:15
    #26
    Hisse senedi tabii ki fakat farklı zamanlarda borsaya göre lot toplamanız gerekeceği için iş acil ise ev alın derim
  • 27-02-2024, 22:15:09
    #27
    Ev alımları geçen yıla göre %80 düştü.Remax verileri üzerinden konuşuyorum.Yatırımcı ev almıyor faize yöneliyor.Belirsizlikler çok fazla.Seçimden sonra nakiti olan daha çok kazanacak.