Günümüz Türkiyesinde kiralar vs bu kadar uçuyorken, dolar yükselmesi ve keza diğer ekonomik sıkıntılar bekleniyorken (faizler, borçlanmalar, icralar vs). Şirketlerin iç açıcı bir süreçten geçeceğini sanmıyorum. Ben olsam eğer kirada oturuyorsam ev alırım. Vakti geldiğinde kuru ekmek yerim ama kiramı nasıl ödeyeceğim stresi yaşamam. Ayrıca alacağım hisse sadece bir gün %10 düşse 200.000 kaydım olacak bunu da kalbim kaldırmaz. Ama parayla işim yok, halim vaktim yerinde ve bu kenarda duran atık para derseniz hisse senedinde sepet yapılabilir.