Ev alımları geçen yıla göre %80 düştü.Remax verileri üzerinden konuşuyorum.Yatırımcı ev almıyor faize yöneliyor.Belirsizlikler çok fazla.Seçimden sonra nakiti olan daha çok kazanacak.