Konu kapandi
26
●1.858
- 26-02-2024, 22:29:41Günümüz Türkiyesinde kiralar vs bu kadar uçuyorken, dolar yükselmesi ve keza diğer ekonomik sıkıntılar bekleniyorken (faizler, borçlanmalar, icralar vs). Şirketlerin iç açıcı bir süreçten geçeceğini sanmıyorum. Ben olsam eğer kirada oturuyorsam ev alırım. Vakti geldiğinde kuru ekmek yerim ama kiramı nasıl ödeyeceğim stresi yaşamam. Ayrıca alacağım hisse sadece bir gün %10 düşse 200.000 kaydım olacak bunu da kalbim kaldırmaz. Ama parayla işim yok, halim vaktim yerinde ve bu kenarda duran atık para derseniz hisse senedinde sepet yapılabilir.
- 27-02-2024, 04:22:56Bir dairenin yapım maliyeti 1milyon oldu 2milyonluk ev nasıl şişirilmiş oluyor?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2024, 10:15:39Eski, hasarlı, yakında yıkılması muhtemel daireleri baz alarak söylüyor. Konunun sahibi arkadaşın bütçesince değerlendirmiş. Bence doğru da söylemiş.JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2024, 10:58:33Onlar daire değil arsayı satıyorlar zaten istanbulda 1 daire alabileceğiniz arsa için 2m normal zaten 1m daha verip sıfırını yaptırıp en az 5mden satılırMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2024, 14:33:15Hisse senedi tabii ki fakat farklı zamanlarda borsaya göre lot toplamanız gerekeceği için iş acil ise ev alın derim