• 21-12-2023, 23:05:30
    #10
    halka arzlara girdik o bile battı nasıl bir şans varsa
  • 21-12-2023, 23:06:40
    #11
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merkezdeyim Hocam , aklımda herseyi satıp coine gecmek var ama ikilemde kaldım
    geçmiş olsun hemşerim bende gölbasindayım. zararın %30 altında değilse geçebilirsin bu ara canlanma olabilir 3 ay içinde zararı cıkarırsın belki kar alırsın ama biliyosun tamamiyle risk borsalar genel olarak. kendi bilgin ve araştırmalarını yap projesi sağlam olan kripto paralardan sepet oluşturabilirsin.
  • 21-12-2023, 23:19:30
    #12
    Hocam 2 senedir bistte yatırım yapıyordum, fakat 2 hafta önce tüm varlıkları sattım, artık yabancı borsa hisse senedi fonları toplamaya başladım. Ocak ayında asgari ücrete zam geldikten sonra enflasyon tekrar patlak verecek gibi duruyor, TCMB nin enflasyonu baskılamak için tekrar faiz arttırma ihtimali yüksek, faizin artışıyla birlikte bist tekrar düşebilir. Yatırım tavsiyesi değildir.
  • 21-12-2023, 23:45:13
    #13
    Rangersrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2 senedir bistte yatırım yapıyordum, fakat 2 hafta önce tüm varlıkları sattım, artık yabancı borsa hisse senedi fonları toplamaya başladım. Ocak ayında asgari ücrete zam geldikten sonra enflasyon tekrar patlak verecek gibi duruyor, TCMB nin enflasyonu baskılamak için tekrar faiz arttırma ihtimali yüksek, faizin artışıyla birlikte bist tekrar düşebilir. Yatırım tavsiyesi değildir.
    Bende bundan korkuyorum hocam yurtdışı bazlı şirketlerin twitterde bu yönde cümleleri dolaşıyor olası yüksek bir asgari arttırıma gidilmesi durumunda herseyin daha kötü olacağını analistler söylüyor
  • 22-12-2023, 00:42:59
    #14
    uğraşırım diyorsanız farklı yerlere geçebilirsiniz yoksa bırakın dursun satarsanız malı kaptırırsınız ytd.
  • 22-12-2023, 00:47:07
    #15
    Emre4343 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uğraşırım diyorsanız farklı yerlere geçebilirsiniz yoksa bırakın dursun satarsanız malı kaptırırsınız ytd.
    Uğrasmaya gücüm kalmadı cidden hocam baya uzun süredir duruyor asgari ücreti baya arttiracaklar seçim falan diye olan bize olacak 😂
  • 22-12-2023, 00:50:53
    #16
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uğrasmaya gücüm kalmadı cidden hocam baya uzun süredir duruyor asgari ücreti baya arttiracaklar seçim falan diye olan bize olacak 😂
    Her zaman olur hocam panik havası borsa düşünce millet ah vah eder işi bilen burdan ekleme yapar alım yapar yükselince millet sattım bak nerelere geldi der borsa düştüyse alım için çok güzel fırsat düştükçe ekleme yapıyorum 😊ytd
  • 22-12-2023, 00:56:38
    #17
    Bendede aynı ama sonuna kadar bekleyeceğim bir ihtiyacım yok.
    Fakat şu bir gerçek ki borsada sağlam olan hisseler : bankalar , hava yolları falan gibi , enflasyonun yada Vadeli getirisi altında kalmaz mutlaka artış olacaktır.
  • 22-12-2023, 10:43:38
    #18
    Hedge olayını araştırmanızı tavsiye ederim hocam, en azından FX ya da kripto kaldıraç olayında değilsiniz