Merkezdeyim Hocam , aklımda herseyi satıp coine gecmek var ama ikilemde kaldım
geçmiş olsun hemşerim bende gölbasindayım. zararın %30 altında değilse geçebilirsin bu ara canlanma olabilir 3 ay içinde zararı cıkarırsın belki kar alırsın ama biliyosun tamamiyle risk borsalar genel olarak. kendi bilgin ve araştırmalarını yap projesi sağlam olan kripto paralardan sepet oluşturabilirsin.