Borsa konusunda öneri
24
●646
- 21-12-2023, 23:06:40geçmiş olsun hemşerim bende gölbasindayım. zararın %30 altında değilse geçebilirsin bu ara canlanma olabilir 3 ay içinde zararı cıkarırsın belki kar alırsın ama biliyosun tamamiyle risk borsalar genel olarak. kendi bilgin ve araştırmalarını yap projesi sağlam olan kripto paralardan sepet oluşturabilirsin.okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2023, 23:19:30Hocam 2 senedir bistte yatırım yapıyordum, fakat 2 hafta önce tüm varlıkları sattım, artık yabancı borsa hisse senedi fonları toplamaya başladım. Ocak ayında asgari ücrete zam geldikten sonra enflasyon tekrar patlak verecek gibi duruyor, TCMB nin enflasyonu baskılamak için tekrar faiz arttırma ihtimali yüksek, faizin artışıyla birlikte bist tekrar düşebilir. Yatırım tavsiyesi değildir.
- 21-12-2023, 23:45:13Bende bundan korkuyorum hocam yurtdışı bazlı şirketlerin twitterde bu yönde cümleleri dolaşıyor olası yüksek bir asgari arttırıma gidilmesi durumunda herseyin daha kötü olacağını analistler söylüyorRangersrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 00:47:07Uğrasmaya gücüm kalmadı cidden hocam baya uzun süredir duruyor asgari ücreti baya arttiracaklar seçim falan diye olan bize olacak 😂Emre4343 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 00:50:53Her zaman olur hocam panik havası borsa düşünce millet ah vah eder işi bilen burdan ekleme yapar alım yapar yükselince millet sattım bak nerelere geldi der borsa düştüyse alım için çok güzel fırsat düştükçe ekleme yapıyorum 😊ytdokyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2023, 00:56:38Bendede aynı ama sonuna kadar bekleyeceğim bir ihtiyacım yok.
Fakat şu bir gerçek ki borsada sağlam olan hisseler : bankalar , hava yolları falan gibi , enflasyonun yada Vadeli getirisi altında kalmaz mutlaka artış olacaktır.