Hocam 2 senedir bistte yatırım yapıyordum, fakat 2 hafta önce tüm varlıkları sattım, artık yabancı borsa hisse senedi fonları toplamaya başladım. Ocak ayında asgari ücrete zam geldikten sonra enflasyon tekrar patlak verecek gibi duruyor, TCMB nin enflasyonu baskılamak için tekrar faiz arttırma ihtimali yüksek, faizin artışıyla birlikte bist tekrar düşebilir. Yatırım tavsiyesi değildir.
Bende bundan korkuyorum hocam yurtdışı bazlı şirketlerin twitterde bu yönde cümleleri dolaşıyor olası yüksek bir asgari arttırıma gidilmesi durumunda herseyin daha kötü olacağını analistler söylüyor