Bendede aynı ama sonuna kadar bekleyeceğim bir ihtiyacım yok.
Fakat şu bir gerçek ki borsada sağlam olan hisseler : bankalar , hava yolları falan gibi , enflasyonun yada Vadeli getirisi altında kalmaz mutlaka artış olacaktır.