mtersoz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Altın mı Dolar mı?
45
●941
- 21-10-2021, 16:09:53En çok döviz, altın ıvır zıvır o fişleyenlerin başındakinde kardeşimburakozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2021, 16:10:24ben sadece 1 aylık grafik atıyorum hocam. 2 yıldır gümüşteyim.ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR

- 21-10-2021, 16:12:412 ay içinde dolarda olsaydınız ne kadar kazanacaktınız hocam baktınız mırowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2021, 16:14:14Peki hocam gümüşü nereden alıyorsunuz ve nasıl muhafaza ediyorsunuz?mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O konuda da bilgi verirseniz memnun olurum.
İlginiz için teşekkürler. - 21-10-2021, 16:16:07Babamın 170.000 bin lirası altındaydı uzun zamandır, ortalama 45bin tl ye yakın kar'a geçti şu zaman ki kur ile birlikte.
Benim param eth da babam şey bir adam değildir geri kafalı hem destekledi beni hem de serzeniş bulundu umarım paranı kaybetmezsin gel paranı altına koy gibi de koymadım.
2000$ iken totalde 51.000 liralık eth satın aldım. şuan ki kur ile 2 katına katladım ve hala tutuyorum. YTD.
Sanırsam ben hiç bir zaman yatırımımı dolar ve ya altın tarafından kullanmayacağım
