• 21-10-2021, 16:08:10
    #19
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gümüş.
    Gümüş çok mu artıyor hocam?
  • 21-10-2021, 16:08:46
    #20
    2 ay içinde altından 16 bin TL kar sağladım. Altın gerçekten uzun vadede kazanç sağlanabilir.
  • 21-10-2021, 16:09:53
    #21
    burakozdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar daha fazla kazandırır ama dolar alanı fişliyorlar
    En çok döviz, altın ıvır zıvır o fişleyenlerin başındakinde kardeşim
  • 21-10-2021, 16:10:24
    #22
    ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gümüş çok mu artıyor hocam?
    ben sadece 1 aylık grafik atıyorum hocam. 2 yıldır gümüşteyim.

    YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR

  • 21-10-2021, 16:11:42
    #23
    Benzin
    • aztech
    • WebToPay
    • krsadlacin
    aztech, WebToPay, krsadlacin ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 21-10-2021, 16:12:41
    #24
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay içinde altından 16 bin TL kar sağladım. Altın gerçekten uzun vadede kazanç sağlanabilir.
    2 ay içinde dolarda olsaydınız ne kadar kazanacaktınız hocam baktınız mı
  • 21-10-2021, 16:14:12
    #25
    altın yıl sonu veya yeni yıl başı gibi düşecek bence dolar a girmek daha mantıklı
    olmadı parça parça girin
  • 21-10-2021, 16:14:14
    #26
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sadece 1 aylık grafik atıyorum hocam. 2 yıldır gümüşteyim.

    Peki hocam gümüşü nereden alıyorsunuz ve nasıl muhafaza ediyorsunuz?
    O konuda da bilgi verirseniz memnun olurum.
    İlginiz için teşekkürler.
  • 21-10-2021, 16:16:07
    #27
    Babamın 170.000 bin lirası altındaydı uzun zamandır, ortalama 45bin tl ye yakın kar'a geçti şu zaman ki kur ile birlikte.
    Benim param eth da babam şey bir adam değildir geri kafalı hem destekledi beni hem de serzeniş bulundu umarım paranı kaybetmezsin gel paranı altına koy gibi de koymadım.
    2000$ iken totalde 51.000 liralık eth satın aldım. şuan ki kur ile 2 katına katladım ve hala tutuyorum. YTD.
    Sanırsam ben hiç bir zaman yatırımımı dolar ve ya altın tarafından kullanmayacağım