ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gümüş çok mu artıyor hocam?
ben sadece 1 aylık grafik atıyorum hocam. 2 yıldır gümüşteyim.

YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR