mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sadece 1 aylık grafik atıyorum hocam. 2 yıldır gümüşteyim.

Peki hocam gümüşü nereden alıyorsunuz ve nasıl muhafaza ediyorsunuz?
O konuda da bilgi verirseniz memnun olurum.
İlginiz için teşekkürler.