Babamın 170.000 bin lirası altındaydı uzun zamandır, ortalama 45bin tl ye yakın kar'a geçti şu zaman ki kur ile birlikte.
Benim param eth da babam şey bir adam değildir geri kafalı hem destekledi beni hem de serzeniş bulundu umarım paranı kaybetmezsin gel paranı altına koy gibi de koymadım.
2000$ iken totalde 51.000 liralık eth satın aldım. şuan ki kur ile 2 katına katladım ve hala tutuyorum. YTD.
Sanırsam ben hiç bir zaman yatırımımı dolar ve ya altın tarafından kullanmayacağım