• 16-05-2021, 16:06:36
    #28
    musbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eminevimi şu ortamda ben de tavsiye etmem; ancak Allah için önce bir sistemi öğrenin, sonra yorum yapın. Böyle boş konuşunca madalya mı veriyorlar?
    Sistem **************, duygu sömürüsü, din sömürüsü. Türkiyede keriz bitmez, sömürülen bitmez. Bu sistemlerin taktiği bellidir, 100 kişiden 70 kişiye istediğini ver 30 kişinin parasına çök. o 30 kişinin içinde olmayabilirsin ama olmayacağın diye de bir kaide yok. Şunu şu beynine sok, bu sistemler böyle çalışır.bana madalya veren olmadı ama Adamlar sana madalya takmasınlar dikkat et. Adamlar ayaklı tefeci. Bizim mahalledeki çocuklara sorsan bunlara tefeci der.
  • 16-05-2021, 19:33:52
    #29
    Bunlar için sigorta paketleri yokmu acaba? Kısaca dolandırılmaya karşı sigorta yapan firmalar varmı? Tamam geçmişleri olan firmalar ancak bu sıra o kadar çoğaldılarki insan korkmuyor değil. O evim bu evim. Ne zaman birşey çoğalır ve herkesin konuştuğu birşey haline dönüşürse orada birşeyler oluyor illaki.
  • 16-05-2021, 19:50:38
    #30
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem **************, duygu sömürüsü, din sömürüsü. Türkiyede keriz bitmez, sömürülen bitmez. Bu sistemlerin taktiği bellidir, 100 kişiden 70 kişiye istediğini ver 30 kişinin parasına çök. o 30 kişinin içinde olmayabilirsin ama olmayacağın diye de bir kaide yok. Şunu şu beynine sok, bu sistemler böyle çalışır.bana madalya veren olmadı ama Adamlar sana madalya takmasınlar dikkat et. Adamlar ayaklı tefeci. Bizim mahalledeki çocuklara sorsan bunlara tefeci der.
    hocam gerçeken bilmeden atıyorsun gibi...30 küsür yıldır var eminevim. ben ve çevremde birçok alan var. kimin parasına çökmüşler bugüne kadar. 70 kişiye verip vermedikleri 30 kişi nerede...ön yargıyla konuşuyorsunuz, yok kanıtınız varsa ortaya koyun da insanların kafasını da karıştırmayın...
  • 16-05-2021, 20:06:42
    #31
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam gerçeken bilmeden atıyorsun gibi...30 küsür yıldır var eminevim. ben ve çevremde birçok alan var. kimin parasına çökmüşler bugüne kadar. 70 kişiye verip vermedikleri 30 kişi nerede...ön yargıyla konuşuyorsunuz, yok kanıtınız varsa ortaya koyun da insanların kafasını da karıştırmayın...
    Ben eminevim paraya çökmüş demedim. Bu sistemlerin patladığında olayın sonucunu söyledim. Şu anda giden bir olay ama yıllar ilerledikçe bu sistem çökecek. Havuza şu an para birikiyor. Havuza para girmesi bitince, havuzdan para dağıtılmaya başlayınca olay değişir. Miktar yüksek olduğu için çökme süresi de uzun yıllar alıyor. Kar payı adı altında insanlara faizle ev veriyorlar, tıpkı hükümetin zam değil de güncelleme dediği gibi. Kelime değişse de o olay faizdir ve faiz haramdır. Bunu millete anlatmak ne kadar zor ben onu anlamıyorum. Ha ben faizle iş yapmıyor muyum yapıyorum, haram mı haram. Bankalar da parayı kar payı olarak dağıtsa herhalde haram saymayacak bizim millet.

    işin özü şu aslında; insanlar ev sahibi oluyor bir hayalleri var olsunlar seviniyorum da. Elimden gelse keşke herkese ben se yardımcı olabilsem. Benim sinir olduğum nokta insanların duygularıyla oynayıp dini sömürü ile sisteme sokulması.
  • 16-05-2021, 20:55:46
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sessizce twittera girin ve ttlere bakın..
  • 16-05-2021, 21:56:58
    #33
    eminevimden alabilirsin sorun çıkmaz ama şu ayrıntı çok önemli.


    Ev fiyatları yerinde durmuyor. 2016 yılında 200 bin olan evler şuanda 450-500 Bin dolayısı ile 2021 yılında yazıldığın ev şans olurda 60. kurada çıkarsa acayip zamlanacak ve o istediğin evi değil bodrum katında bir ev alacaksın. Emin evi sisteminin yüksek enflasyona karşı hiç bir önlemi yok...

    İstanbul'da isen;
    Peşinatın varsa
    Tüm geçmiş takıntılarını ödediysen ve üzerinden 6 ay geçmişse

    sana konut kredisi kullanmada yardımcı olabilirim. (Bu mesajı okuyup da konu dışında bir başkası özel mesaj atmasın lütfen.)
  • 16-05-2021, 22:02:09
    #34
    Limonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sessizce twittera girin ve ttlere bakın..
    eminevim tt mi olmuştu göremedim?
  • 16-05-2021, 23:14:01
    #35
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem **************, duygu sömürüsü, din sömürüsü. Türkiyede keriz bitmez, sömürülen bitmez. Bu sistemlerin taktiği bellidir, 100 kişiden 70 kişiye istediğini ver 30 kişinin parasına çök. o 30 kişinin içinde olmayabilirsin ama olmayacağın diye de bir kaide yok. Şunu şu beynine sok, bu sistemler böyle çalışır.bana madalya veren olmadı ama Adamlar sana madalya takmasınlar dikkat et. Adamlar ayaklı tefeci. Bizim mahalledeki çocuklara sorsan bunlara tefeci der.
    Yav he he...
  • 16-05-2021, 23:15:13
    #36
    R10 Sigortacısı
    kcokol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar bankalar kredi vermediği için Eminevim'den ev almayı planlıyorum. Yıllarıdır kredi notumun düzelmesini beklemekten ömrüm bitti, ama maalesef hiçbir ilerleme yok bankadan bir kuruş kredi çıkmıyor. Benim faiz dinen haram bunun için faizsiz konut sistemini kullanmak gibi bir derdim yok yani yüksek faiz de olsa öncelikli amacım şu ana kadar banka kredisi ile ev almaktı Findex en yüksek paketten üye oldum en son müşteri hizmetleri ile görüştüğümde bana yıllar sürecek bir süreçten bahsedince umudumu kestim.
    Eminevim batıyor türünden geçmişte twiiter da tt olmuş. TT olduğunu gözümle görmedim arkadaşlar söyledi. Sizce eminevimden ev almak ne kadar güvenli. Sizce bu sisteme girmeli miyim?
    Bireysel emeklilik sistemine gir. Fonları altına endeksle. Paran ev almaya yetince alırsın hocam.