hocam gerçeken bilmeden atıyorsun gibi...30 küsür yıldır var eminevim. ben ve çevremde birçok alan var. kimin parasına çökmüşler bugüne kadar. 70 kişiye verip vermedikleri 30 kişi nerede...ön yargıyla konuşuyorsunuz, yok kanıtınız varsa ortaya koyun da insanların kafasını da karıştırmayın...
Ben eminevim paraya çökmüş demedim. Bu sistemlerin patladığında olayın sonucunu söyledim. Şu anda giden bir olay ama yıllar ilerledikçe bu sistem çökecek. Havuza şu an para birikiyor. Havuza para girmesi bitince, havuzdan para dağıtılmaya başlayınca olay değişir. Miktar yüksek olduğu için çökme süresi de uzun yıllar alıyor. Kar payı adı altında insanlara faizle ev veriyorlar, tıpkı hükümetin zam değil de güncelleme dediği gibi. Kelime değişse de o olay faizdir ve faiz haramdır. Bunu millete anlatmak ne kadar zor ben onu anlamıyorum. Ha ben faizle iş yapmıyor muyum yapıyorum, haram mı haram. Bankalar da parayı kar payı olarak dağıtsa herhalde haram saymayacak bizim millet.
işin özü şu aslında; insanlar ev sahibi oluyor bir hayalleri var olsunlar seviniyorum da. Elimden gelse keşke herkese ben se yardımcı olabilsem. Benim sinir olduğum nokta insanların duygularıyla oynayıp dini sömürü ile sisteme sokulması.