• 17-05-2021, 12:42:33
    #46
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben eminevim paraya çökmüş demedim. Bu sistemlerin patladığında olayın sonucunu söyledim. Şu anda giden bir olay ama yıllar ilerledikçe bu sistem çökecek. Havuza şu an para birikiyor. Havuza para girmesi bitince, havuzdan para dağıtılmaya başlayınca olay değişir. Miktar yüksek olduğu için çökme süresi de uzun yıllar alıyor. Kar payı adı altında insanlara faizle ev veriyorlar, tıpkı hükümetin zam değil de güncelleme dediği gibi. Kelime değişse de o olay faizdir ve faiz haramdır. Bunu millete anlatmak ne kadar zor ben onu anlamıyorum. Ha ben faizle iş yapmıyor muyum yapıyorum, haram mı haram. Bankalar da parayı kar payı olarak dağıtsa herhalde haram saymayacak bizim millet.

    işin özü şu aslında; insanlar ev sahibi oluyor bir hayalleri var olsunlar seviniyorum da. Elimden gelse keşke herkese ben se yardımcı olabilsem. Benim sinir olduğum nokta insanların duygularıyla oynayıp dini sömürü ile sisteme sokulması.
    Hocam bu sistemi tek çökertecek olan bu işin başındaki yöneticiler.
    Eğer herşeyi yazdıklarına uygun yapsalar sistemin çökmesine imkan yok.
    Her yıl %12 artış uyguluyorlar, sattıkları şey yıllık %12 maliyetle, organizasyon gideri, şu farkı bu farkı ücretlerini de maliyete ekleyip para satıyorlar.
    Dediğiniz gibi para satarken normal ekonomide kullanılan terim kâra faiz denirken, islami ekonomide faizin üstünü çizip her türlü ismi takıyorlar. Kul hakkı payı deseler de o kul hakkını yemek-yedirmek için sıraya girecek çok insan var.
    Faiz hassasiyetini hipnozlu gibi işlemişler beyinlere.

    Yeter ki faiz demesinler.
  • 18-05-2021, 10:05:06
    #47
    PayPal + Wise + Revolut
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben eminevim paraya çökmüş demedim. Bu sistemlerin patladığında olayın sonucunu söyledim. Şu anda giden bir olay ama yıllar ilerledikçe bu sistem çökecek. Havuza şu an para birikiyor. Havuza para girmesi bitince, havuzdan para dağıtılmaya başlayınca olay değişir. Miktar yüksek olduğu için çökme süresi de uzun yıllar alıyor. Kar payı adı altında insanlara faizle ev veriyorlar, tıpkı hükümetin zam değil de güncelleme dediği gibi. Kelime değişse de o olay faizdir ve faiz haramdır. Bunu millete anlatmak ne kadar zor ben onu anlamıyorum. Ha ben faizle iş yapmıyor muyum yapıyorum, haram mı haram. Bankalar da parayı kar payı olarak dağıtsa herhalde haram saymayacak bizim millet.

    işin özü şu aslında; insanlar ev sahibi oluyor bir hayalleri var olsunlar seviniyorum da. Elimden gelse keşke herkese ben se yardımcı olabilsem. Benim sinir olduğum nokta insanların duygularıyla oynayıp dini sömürü ile sisteme sokulması.
    Bir çok kişi fiaz den dolayı degil de bankaların kredi vermemesin den dolayı tercih ediyor düşük miktarlı ödeme laf cambazlıgı yaparak insanları kandırıyor orası ayrı sisstem den cıkmak girmek kadar kolay degil
  • 18-05-2021, 23:30:28
    #48
    Ben bugün ofislerinde görüştüm ve çok cazip teklifler sundular arkadaş vallahi girmeye karar verdım yoksa banka sicilimin duzelmesi en az 3 yıl sürer o zamana kadar eminevim den ev ödemesi gelir gelen ödemeye bankadan takviye alır tamamlarım tek sorun 3 yıla kadar banka sicilim duzelmeyebilir o zaman da bakarız bir çaresine