Sistem **************, duygu sömürüsü, din sömürüsü. Türkiyede keriz bitmez, sömürülen bitmez. Bu sistemlerin taktiği bellidir, 100 kişiden 70 kişiye istediğini ver 30 kişinin parasına çök. o 30 kişinin içinde olmayabilirsin ama olmayacağın diye de bir kaide yok. Şunu şu beynine sok, bu sistemler böyle çalışır.bana madalya veren olmadı ama Adamlar sana madalya takmasınlar dikkat et. Adamlar ayaklı tefeci. Bizim mahalledeki çocuklara sorsan bunlara tefeci der.
hocam gerçeken bilmeden atıyorsun gibi...30 küsür yıldır var eminevim. ben ve çevremde birçok alan var. kimin parasına çökmüşler bugüne kadar. 70 kişiye verip vermedikleri 30 kişi nerede...ön yargıyla konuşuyorsunuz, yok kanıtınız varsa ortaya koyun da insanların kafasını da karıştırmayın...