musbay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eminevim'den Ev Almak
47
●1.503
- 16-05-2021, 16:06:36Sistem **************, duygu sömürüsü, din sömürüsü. Türkiyede keriz bitmez, sömürülen bitmez. Bu sistemlerin taktiği bellidir, 100 kişiden 70 kişiye istediğini ver 30 kişinin parasına çök. o 30 kişinin içinde olmayabilirsin ama olmayacağın diye de bir kaide yok. Şunu şu beynine sok, bu sistemler böyle çalışır.bana madalya veren olmadı ama Adamlar sana madalya takmasınlar dikkat et. Adamlar ayaklı tefeci. Bizim mahalledeki çocuklara sorsan bunlara tefeci der.
- 16-05-2021, 19:33:52Bunlar için sigorta paketleri yokmu acaba? Kısaca dolandırılmaya karşı sigorta yapan firmalar varmı? Tamam geçmişleri olan firmalar ancak bu sıra o kadar çoğaldılarki insan korkmuyor değil. O evim bu evim. Ne zaman birşey çoğalır ve herkesin konuştuğu birşey haline dönüşürse orada birşeyler oluyor illaki.
- 16-05-2021, 19:50:38hocam gerçeken bilmeden atıyorsun gibi...30 küsür yıldır var eminevim. ben ve çevremde birçok alan var. kimin parasına çökmüşler bugüne kadar. 70 kişiye verip vermedikleri 30 kişi nerede...ön yargıyla konuşuyorsunuz, yok kanıtınız varsa ortaya koyun da insanların kafasını da karıştırmayın...iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2021, 20:06:42Ben eminevim paraya çökmüş demedim. Bu sistemlerin patladığında olayın sonucunu söyledim. Şu anda giden bir olay ama yıllar ilerledikçe bu sistem çökecek. Havuza şu an para birikiyor. Havuza para girmesi bitince, havuzdan para dağıtılmaya başlayınca olay değişir. Miktar yüksek olduğu için çökme süresi de uzun yıllar alıyor. Kar payı adı altında insanlara faizle ev veriyorlar, tıpkı hükümetin zam değil de güncelleme dediği gibi. Kelime değişse de o olay faizdir ve faiz haramdır. Bunu millete anlatmak ne kadar zor ben onu anlamıyorum. Ha ben faizle iş yapmıyor muyum yapıyorum, haram mı haram. Bankalar da parayı kar payı olarak dağıtsa herhalde haram saymayacak bizim millet.siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işin özü şu aslında; insanlar ev sahibi oluyor bir hayalleri var olsunlar seviniyorum da. Elimden gelse keşke herkese ben se yardımcı olabilsem. Benim sinir olduğum nokta insanların duygularıyla oynayıp dini sömürü ile sisteme sokulması. - 16-05-2021, 21:56:58eminevimden alabilirsin sorun çıkmaz ama şu ayrıntı çok önemli.
Ev fiyatları yerinde durmuyor. 2016 yılında 200 bin olan evler şuanda 450-500 Bin dolayısı ile 2021 yılında yazıldığın ev şans olurda 60. kurada çıkarsa acayip zamlanacak ve o istediğin evi değil bodrum katında bir ev alacaksın. Emin evi sisteminin yüksek enflasyona karşı hiç bir önlemi yok...
İstanbul'da isen;
Peşinatın varsa
Tüm geçmiş takıntılarını ödediysen ve üzerinden 6 ay geçmişse
sana konut kredisi kullanmada yardımcı olabilirim. (Bu mesajı okuyup da konu dışında bir başkası özel mesaj atmasın lütfen.) - 16-05-2021, 22:02:09eminevim tt mi olmuştu göremedim?Limonat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2021, 23:15:13Bireysel emeklilik sistemine gir. Fonları altına endeksle. Paran ev almaya yetince alırsın hocam.kcokol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
