• 07-04-2021, 02:24:03
    #10
    Kripto ani çıkar ani düşer borsada fazla yükseliş olmaz ama emin adımlarala ilerlenir. YTD.
  • 07-04-2021, 02:27:32
    #11
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -%380 matematiğe aykırı hocam %100 olursa tüm para gider max %99 luk kayıp olabilir
    -80% yazacaktim hocam. 3 e parmagim degmis. Sen yazinca fark ettm
  • 07-04-2021, 08:12:00
    #12
    borsada hamle yapılır günümüz şartlarında bir hisse en fazla %10 düşer veya yükselir. Zaten %5 oldu mu, borsa araya giriyor tek fiyattan emir verilmesini talep ediyor bu da %5 e denk gelir. Şirketa göktaşı çarpsa bile en fazla %10 düşer ve o an satabilirsin elindekilerini.

    Ancak kripto parada dünya ülkelerinin ısrarla üzerinde durduğu, müdahale edilemeyen bir ortam olmasıdır hatta forexten bile daha risklidir zira kaldıraçlar bu borsalarda da var. Borsada uzun vadeli düşünmek çok ama çok mantıklıdır. Ancak kirpto parada ne olacağı belli değil. Herkesin aklında bir hedef fiyat vardır Eminim 1, 100, 100 bin dolar olacaktır sözleri Oysa ki, neye göre çıkacak diye sorsan kimse bilmez! Geçenlerde Elon Musk tek twiti ile dogecoini kaldırıyordu spek olayları buralarda çok fazla. Bu gibi ortamlarda fazla para ile girmeyin!
  • 07-04-2021, 10:22:53
    #13
    Hepinizin yorumunu okudum teşekkür ederim Borsa daha mantıklı geliyordu yine geliyor.Büyük ihtimalle çok ufak 100-200 ile girip borsayı denerim.Kriptoya girersem cıvkı çıkar diye düşünüyorum 😂
  • 15-04-2021, 22:31:35
    #14
    gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce hangisi ve bunlarda faiz vs var mı ? Ona göre düşünmeye başladım da ?
    faiz olmasın, ve diğer sakıncalardan emin olayım diyorsanız Kuveyttürk ün hesabından alım yapabilirsiniz...Faizli ve diğer sakıncalı gelirleri olan firmaların hisselerini alım satım yapamıyorsunuz...
  • 16-04-2021, 00:04:55
    #15
    Şu anki ülke şartlarında borsaya girilmez bence
  • 16-04-2021, 02:02:14
    #16
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    faiz olmasın, ve diğer sakıncalardan emin olayım diyorsanız Kuveyttürk ün hesabından alım yapabilirsiniz...Faizli ve diğer sakıncalı gelirleri olan firmaların hisselerini alım satım yapamıyorsunuz...
    Webobur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anki ülke şartlarında borsaya girilmez bence

    faiz istemiyorum vakıfbanktan girdim sadece halka arzlara katılmak hedefim