Borsa mı ? Kripto mu ?
15
●341
- 07-04-2021, 02:27:32-80% yazacaktim hocam. 3 e parmagim degmis. Sen yazinca fark ettmParamedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2021, 08:12:00borsada hamle yapılır günümüz şartlarında bir hisse en fazla %10 düşer veya yükselir. Zaten %5 oldu mu, borsa araya giriyor tek fiyattan emir verilmesini talep ediyor bu da %5 e denk gelir. Şirketa göktaşı çarpsa bile en fazla %10 düşer ve o an satabilirsin elindekilerini.
Ancak kripto parada dünya ülkelerinin ısrarla üzerinde durduğu, müdahale edilemeyen bir ortam olmasıdır hatta forexten bile daha risklidir zira kaldıraçlar bu borsalarda da var. Borsada uzun vadeli düşünmek çok ama çok mantıklıdır. Ancak kirpto parada ne olacağı belli değil. Herkesin aklında bir hedef fiyat vardır
Eminim 1, 100, 100 bin dolar olacaktır sözleri
Oysa ki, neye göre çıkacak diye sorsan kimse bilmez! Geçenlerde Elon Musk tek twiti ile dogecoini kaldırıyordu spek olayları buralarda çok fazla. Bu gibi ortamlarda fazla para ile girmeyin!
- 07-04-2021, 10:22:53Hepinizin yorumunu okudum teşekkür ederim Borsa daha mantıklı geliyordu yine geliyor.Büyük ihtimalle çok ufak 100-200 ile girip borsayı denerim.Kriptoya girersem cıvkı çıkar diye düşünüyorum 😂
- 15-04-2021, 22:31:35faiz olmasın, ve diğer sakıncalardan emin olayım diyorsanız Kuveyttürk ün hesabından alım yapabilirsiniz...Faizli ve diğer sakıncalı gelirleri olan firmaların hisselerini alım satım yapamıyorsunuz...gorilofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2021, 02:02:14siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWebobur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
faiz istemiyorum vakıfbanktan girdim sadece halka arzlara katılmak hedefim
Eminim 1, 100, 100 bin dolar olacaktır sözleri