Hepinizin yorumunu okudum teşekkür ederim Borsa daha mantıklı geliyordu yine geliyor.Büyük ihtimalle çok ufak 100-200 ile girip borsayı denerim.Kriptoya girersem cıvkı çıkar diye düşünüyorum 😂