faiz olmasın, ve diğer sakıncalardan emin olayım diyorsanız Kuveyttürk ün hesabından alım yapabilirsiniz...Faizli ve diğer sakıncalı gelirleri olan firmaların hisselerini alım satım yapamıyorsunuz...
Şu anki ülke şartlarında borsaya girilmez bence
faiz istemiyorum vakıfbanktan girdim sadece halka arzlara katılmak hedefim