siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
faiz olmasın, ve diğer sakıncalardan emin olayım diyorsanız Kuveyttürk ün hesabından alım yapabilirsiniz...Faizli ve diğer sakıncalı gelirleri olan firmaların hisselerini alım satım yapamıyorsunuz...
Webobur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anki ülke şartlarında borsaya girilmez bence

faiz istemiyorum vakıfbanktan girdim sadece halka arzlara katılmak hedefim