• 19-12-2020, 00:15:58
    #1
    Tesla hissesi almak istiyorum nasıl alacağım ? Aydınlatacak birisi var mı acaba
  • 19-12-2020, 00:19:37
    #2
    Kurumsal Üye
    Çalıştığınız yatırım kuruluşu üzerinden yurtdışı piyasalar hesabı açtırıp alım satım yapabilirsiniz. İşlem ücretleri yüksek olacağı için biraz yüksek bir meblağ ile başlamanızı öneririm.
  • 19-12-2020, 00:24:16
    #3
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalıştığınız yatırım kuruluşu üzerinden yurtdışı piyasalar hesabı açtırıp alım satım yapabilirsiniz. İşlem ücretleri yüksek olacağı için biraz yüksek bir meblağ ile başlamanızı öneririm.
    https://www.qnbfi.com/ yardımcı oldu teşekkür ederim yorumunuz için
  • 19-12-2020, 00:28:59
    #4
    RaoulDuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.qnbfi.com/ yardımcı oldu teşekkür ederim yorumunuz için
    Ziraat Bankasından alma şansım var mı? QNBX'e kayıt olmak istemiyorum yada hesap açmak.
  • 19-12-2020, 00:37:17
    #5
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziraat Bankasından alma şansım var mı? QNBX'e kayıt olmak istemiyorum yada hesap açmak.
    Bilgim yok maalesef
  • 19-12-2020, 01:16:20
    #6
    Bankaların komisyonları çok yüksek. Güvenilir yurtdışı aracı kurumları mevcut onları araştırmanızı öneririm.

    Yoksa alım satım yaparken makaslardan bankayı zengin edersiniz. Ayrıca yurtdışı "ABD borsaları" ilgilenecekseniz bu arkadaşı kesinlikle takip edin.

    https://www.youtube.com/c/BerkayEkinci/featured
  • 19-12-2020, 08:28:11
    #7
    Şu anda Tesla'nın bir hissesi neredeyse 700 dolar. Birkaç ay önce split yapmışlardı yani split öncesi fiyatı olarak düşünürsek 3500 dolar civarında 1 tesla hissesi. Amazon'un da hisse değeri şu anda 3200 seviyelerinde. 400 dolardayken tesla aldım, üç beş kuruş kar edince sattım. Satmasaymışım daha çok karım olacaktı. Nasip.