TSLA Hissesi
6
●155
- 19-12-2020, 00:24:16https://www.qnbfi.com/ yardımcı oldu teşekkür ederim yorumunuz içinOnurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2020, 00:28:59Ziraat Bankasından alma şansım var mı? QNBX'e kayıt olmak istemiyorum yada hesap açmak.RaoulDuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2020, 01:16:20Bankaların komisyonları çok yüksek. Güvenilir yurtdışı aracı kurumları mevcut onları araştırmanızı öneririm.
Yoksa alım satım yaparken makaslardan bankayı zengin edersiniz. Ayrıca yurtdışı "ABD borsaları" ilgilenecekseniz bu arkadaşı kesinlikle takip edin.
https://www.youtube.com/c/BerkayEkinci/featured - 19-12-2020, 08:28:11Şu anda Tesla'nın bir hissesi neredeyse 700 dolar. Birkaç ay önce split yapmışlardı yani split öncesi fiyatı olarak düşünürsek 3500 dolar civarında 1 tesla hissesi. Amazon'un da hisse değeri şu anda 3200 seviyelerinde. 400 dolardayken tesla aldım, üç beş kuruş kar edince sattım.
Satmasaymışım daha çok karım olacaktı. Nasip.
Satmasaymışım daha çok karım olacaktı. Nasip.