Çalıştığınız yatırım kuruluşu üzerinden yurtdışı piyasalar hesabı açtırıp alım satım yapabilirsiniz. İşlem ücretleri yüksek olacağı için biraz yüksek bir meblağ ile başlamanızı öneririm.
https://www.qnbfi.com/ yardımcı oldu teşekkür ederim yorumunuz için