Şu anda Tesla'nın bir hissesi neredeyse 700 dolar. Birkaç ay önce split yapmışlardı yani split öncesi fiyatı olarak düşünürsek 3500 dolar civarında 1 tesla hissesi. Amazon'un da hisse değeri şu anda 3200 seviyelerinde. 400 dolardayken tesla aldım, üç beş kuruş kar edince sattım. Satmasaymışım daha çok karım olacaktı. Nasip.