merhaba arkadaşlar oto al sat işi yapmak istiyorum ama bu işte vergi varmı
kendim yapacağım galeri falan yok arkadaşlar...
yani hem kullancam hemde 2bin kar olsa yeter..
1) yılda kaç araba değiştime hakkımız var
2) vergi var mı varsa ne kadardır
3) genelde alıp 2 ay kullanıp satıcam yenisi alıp yükseltcem
4) sigorta ve kasko yaptırınca o yıl içinde hangi araba olursa olsun geçerli oluyomu
5) hiçbir bilgim yok yardımcı olacak bilgi verecek olursa sevinirim
ticaret için değil kendi arabamı ve sermayemi yükseltmek için al sat yapmayı düşünüyorum..
araç al sat işi
7
●18.474
- 06-10-2015, 00:20:13Üyeliği durdurulduMertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 3 den fazla almak için kardeşimin yada eşimin üstüne araçı kayıt ettirsek sorun olurmu ? - 06-10-2015, 00:21:22Hocam benim tanıdığım bir şahıs kıyafet değiştirir gibi araba alıp satım işi yapıyor bireysel olarak bu adam daha hiç maliyenin yoluna da girmemiştir bu nasıl oluyor dersiniz. Kazandığı paranın da haddi hesabı yok.MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2015, 00:23:09iyi araştırın, biz dediğiniz gibi yaptık bir sıkıntı olmadı.xar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama bizim başımıza gelmedi diye sizin başınıza gelmeyeceğinin garantisi yok.
maliye şakaya gelmez
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:23:09 -->-> Daha önceki mesaj 00:21:57 --
resmi olarak durum bu. bizde mecburen galeri açtık.ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediğiniz gibi çok para kazanıyorsa galeridir o. - 08-10-2015, 00:59:30Hocam araç al sat işini bende düşünüyorum. Galeri olunca ne kadar vergi veriliyor vs ne gerekiyor vs? Özel'den detaylı anlatabilir misiniz ?MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2015, 01:56:19Ben uzun yıllar düşündüğünüz gibi araba yeniledim, en fazla birkaç ay binip satıyordum. Aracı alırken satışı üzerime almıyordum tefrik teşrik aziline ibareli araç sahibinden satış vekaleti alıyordum ( bu şartla aracı alıyordum ) en son 1 yılda belki 10 araç değiştirmişimdir.Sattığım kişi aracın ruhsat sahibini arayıp satışı üzerine alıyordu.
