Ben uzun yıllar düşündüğünüz gibi araba yeniledim, en fazla birkaç ay binip satıyordum. Aracı alırken satışı üzerime almıyordum tefrik teşrik aziline ibareli araç sahibinden satış vekaleti alıyordum ( bu şartla aracı alıyordum ) en son 1 yılda belki 10 araç değiştirmişimdir.Sattığım kişi aracın ruhsat sahibini arayıp satışı üzerine alıyordu.