hocam 3 den fazla almak için kardeşimin yada eşimin üstüne araçı kayıt ettirsek sorun olurmu ?
iyi araştırın, biz dediğiniz gibi yaptık bir sıkıntı olmadı.
ama bizim başımıza gelmedi diye sizin başınıza gelmeyeceğinin garantisi yok.
maliye şakaya gelmez

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:23:09 -->-> Daha önceki mesaj 00:21:57 --
Hocam benim tanıdığım bir şahıs kıyafet değiştirir gibi araba alıp satım işi yapıyor bireysel olarak bu adam daha hiç maliyenin yoluna da girmemiştir bu nasıl oluyor dersiniz. Kazandığı paranın da haddi hesabı yok.
resmi olarak durum bu. bizde mecburen galeri açtık.
dediğiniz gibi çok para kazanıyorsa galeridir o.