fkforex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bedava Forex Sinyalleri
83
●12.477
- 29-04-2014, 10:28:07evet bende onu yazmaya geldim buraya islem sanirim 141.90 i gorup islemi acmadi ama ben 141.96 dan girmistim suan 142.37 lerdempower35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayatinda hic stop yemeyenler zarar etmeyenler zarar etmekten korkanlar varsa stop seviyesini 142.00 ye cekerek islemi risksiz olarak takip edebilir. Sonucta 30 pips hic bir sey gbp paritelerinde 200 pipten donup eksiye gectigi oluyo gun icinde.
saygilar - 29-04-2014, 13:53:05Piyasalarla ilgilenmeye yeni baslayanlar icin 1 2 uyari yapalim.
1)Genellikle ayni paritede trade edin. Boylece fiyatin ne yaptigini daha rahat anlarsiniz.
2)Gunluk grafikte trade edin.
3)Ayni trade yontemini kullanin. Teknik analizinden temel analizine scalpingden swing trade e haber tradelere tek bar ikili bar uclu bar trade lerine indikatorlu indikatorsuz tradelere kisa vade uzun vade tradelere gelene kadar onlarca farkli trade isleme giris yontemi var. Bunlardan kendinize en uygunu secip surekli ayni yontemle trade etmeniz daha basarili sonuclar almanizi saglar
4)Gelelim lot miktarina. Bir isleme girmeden ne kadar risk etceginizi kesinlikle bilmeniz lazim. %1 yeni baslayanlar icin uygundur. Degisen stop loss seviyenize gore lot miktarinizida ayarlamaniz gerek. Ornegin 10bin paraniz var 100 pip stop koyup 0.1 lot islem aciyorsaniz 100 dolar riske edersiniz. stop seviyeniz 200 pip ise 0.05 lot 50 pips ise 0.2 lot islem acabilirsiniz riskiniz yine 100 dolar olur. Bununla beraber eger sinyalinizden ve analizinizden tam emin degilseniz en kucuk lotlarla girmeniz en mantiklisidir. Isleme girdikten sonra fiyat hareketinde yasanacak duzeltme veya swing hareketlerine gore ekstra islem yaparak ta lot miktarinizi artirabilirsiniz. - 29-04-2014, 16:17:53ben sabah 142.30 dan eur jpy ni 172.75 ten de gbp jpy ni kapadim jpy li paritelerden sadece eur jpy ni geri basti.mpower35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Scalping icin onerebilecegim bir sitem yok kendim gunluklere ve h4 e bakiyorum sadece youtube da birsuru video var ingilizceniz varsa
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:17:53 -->-> Daha önceki mesaj 15:48:49 --
buarada ilk sinyalimiz olan gbp chf te yine yukari yoneldi. Bu gece bir sinyal verir buyuk ihtimal - 29-04-2014, 16:27:47Gbpchf sinyal verir ise paylasicakmisiniz ?fkforex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2014, 21:15:45Tesekkur ben mini lotlarlada olsa giriyorum para yonetimi onemlifkforex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2014, 00:16:45http://fkforex.com/aud-usd-signal-30042014/ ekledigim resimde neye dayanarak actimi gorebilirsiniz (sadece trend cizgilerine dayanarak) bana yetiyor.