mpower35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aksam girdim islemi sabah stopu karin ustune cektim onu acik benim acimdan en azindan zarar etmem.hepimize bol kazanclar.insallah...
evet bende onu yazmaya geldim buraya islem sanirim 141.90 i gorup islemi acmadi ama ben 141.96 dan girmistim suan 142.37 lerde
hayatinda hic stop yemeyenler zarar etmeyenler zarar etmekten korkanlar varsa stop seviyesini 142.00 ye cekerek islemi risksiz olarak takip edebilir. Sonucta 30 pips hic bir sey gbp paritelerinde 200 pipten donup eksiye gectigi oluyo gun icinde.
saygilar