142.010 ile sl oldum eurjpy de zararda kapatmadik cok sukur tavsiye edebilceginiz scalping sistemi var mi ?
ben sabah 142.30 dan eur jpy ni 172.75 ten de gbp jpy ni kapadim jpy li paritelerden sadece eur jpy ni geri basti.
Scalping icin onerebilecegim bir sitem yok kendim gunluklere ve h4 e bakiyorum sadece youtube da birsuru video var ingilizceniz varsa
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:17:53 -->-> Daha önceki mesaj 15:48:49 --
buarada ilk sinyalimiz olan gbp chf te yine yukari yoneldi. Bu gece bir sinyal verir buyuk ihtimal