• 28-11-2013, 16:14:17
    beyler ftc alan varmı aldık aldık nasıl alıcaz Köşeyi dönmeden önceki son fırsatlar
  • 28-11-2013, 16:15:08
    FTC 0,6 şuan 1 felan değil ben 0,1 ken almıştım
  • 28-11-2013, 16:43:56
    e_mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FTC 0,6 şuan 1 felan değil ben 0,1 ken almıştım
    dostum bende almak istiyorum bir yardım edermisin
  • 28-11-2013, 16:49:00
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum bende almak istiyorum bir yardım edermisin
    Banada yardım eder misin?
  • 28-11-2013, 21:38:15
    Mustafa Maşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada yardım eder misin?
    ederim
  • 28-11-2013, 22:00:19
    Üyeliği durduruldu
    Beyler ltc alıcak varsa alsın şuanda düşüş var birazdan almaya başlarlar anlık kâr edebilirsiniz.
  • 28-11-2013, 22:06:06
    nerden alacağız ftc yi litecoin de düşmüş ha, akşam akşam kurt düşürdünüz
  • 28-11-2013, 23:02:19
    görünen o ki 40-48 aralığında alttan ve üsstten baskı oluyor. 40 ın altına düştüğünde toparlanma başlıyor. bugün 3. deneyişi oldu 38 bandını gördüğünde alım başlıyor. birinde 48 bandından geri döndü, diğerinde 46 bandından şu an yine 38 bandında.

    bu banttan düşerse güven kaybedecektir diye tahmin ediyorum. kötü ve sert satışlar gelebilir. ama geceyide bu bandın üzerinde 40lı seviyelerde gecirirse yarın 50 yi gecmesi için beklemeye başlayacağım.
  • 28-11-2013, 23:18:28
    Herkes 1 olsa ortak hareket etsek r10 üyeleri olarak LTC & BTC de manipülasyon yapamazmıyız ?