• 23-11-2013, 14:27:26
    #64
    sanalcuzdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesap nasıl açılıyor nasıl alınıyor yardımcı olabilir misiniz ?
    litecoin hesabından bahsediyorsanız setupu yüklediğiniz gibi hiç kayıt vs olmadan size id veriyor 1. sayfadaki videomdan bakabilirsiniz.
  • 23-11-2013, 14:29:28
    #65
    Gold üye
    e_mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    litecoin hesabından bahsediyorsanız setupu yüklediğiniz gibi hiç kayıt vs olmadan size id veriyor 1. sayfadaki videomdan bakabilirsiniz.
    Video nerede göremedim yardımcı olur musunuz?
  • 25-11-2013, 05:10:06
    #66
    bu litecoin bitcoin olayı nedir ya diye bi araştırdım ekşisözlükte felan epey sohbeti olmuş

    çok yüklü girmemek mantıklı gibi geliyor. 500 500 belli periyotlarda yatırım amaçlı bireysel emeklilik gibi yatırılabilir.

    güvenceli bir sistem olmadığı için bugün değilse 1 yıl sonra 1 yıl sonra değilse bile 5 sene sonra büyük vurgun olabilir.

    bir forex riski bir hyip riski kadar riskli.

    ama onlara nazaran daha stabil duruyor. forex veya hyip riskine karşılık buna yatırım yapmak daha mantıklı.
  • 25-11-2013, 22:56:51
    #67
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar ne oldu birden neden bu kadar yükseldi ?
  • 26-11-2013, 00:16:35
    #68
    nvc çoştu en son 7$ civarıydı şimdi 19$
  • 26-11-2013, 00:21:44
    #69
    xpm de 2 katına çıktı. Bazı alt coinler para edebilir. Bence yatırım amaçlı yatırıp bakmak lazım. Tabi yatırımı yaparken kendinizi sarsmayacak paralarla yaparsanız,sıkıntı yaşamazsınız.
  • 26-11-2013, 18:48:59
    #70
    Bende gercekten sans yok.
    Btc-e deki butun altcoinler rn az 4-5 kat artti FTC hala ayni nereye el atsam kurutuyorum her sabah ayni fiyat

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 26-11-2013, 19:14:18
    #71
    e_mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende gercekten sans yok.
    Btc-e deki butun altcoinler rn az 4-5 kat artti FTC hala ayni nereye el atsam kurutuyorum her sabah ayni fiyat

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Biraz sabret hocam acele etme.Bekle biraz
  • 26-11-2013, 19:20:19
    #72
    Valla acilde paraya ihtiyacim var ama hergun bi altcoin firliyo i s 3-4 dolar olurda bizde koseyi doneriz

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi