Btc-e.com
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Litecoin
162
●14.256
- 21-11-2013, 12:39:49e_mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
piyasası 6 dolar gözüküyor ama ben dün btctürk'den btc aldım ve btc-e gönderdim ltc ile değiştirdim elime 2.6 ltc geçti, yani tanesi 9.6$a denk geldi ben işlemi yaparken ltc fiyatı 7.1$ civarında gözüküyordu sitede. - 21-11-2013, 14:12:37Üyeliği durdurulduAradaki komisyonları tam bilmiyorum ama ben LTC alırken R10 da direk BitCoin satan arkadaşlaradan alıyorum ve direk Btc-e hesabıma yollayabiliyorlar . Birde Btc-e nin kuruna göre yolladıkları için çok bir kayıp olmuyor.wanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2013, 15:44:50btc-e'deki kur'a göre yollamalarının imkansız oldugunu düşünüyorum çünkü örnek veriyorum şuanki degerlere göre konuşuyorum btc-e'de btc fiyatı 609$ yani 1218 tl btcturk'de ise 1350tl yani anlık oralarak durmadan r10'da satan o arkadaş kimse ondan alır btcturkde bozdurur bozdurur zengin olurdumpiyanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu aradaki yaklasık 140tl fark dün 340tl idi.
- 21-11-2013, 15:47:46Üyeliği durdurulduwanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama bu adamlatın BtcTürk le alakası yokki adam bütün işlemini BTC-e den yapıyo benimde alakam yok o yüzden BtcTürk pek bağlamıyor bizim alışverişimizi
- 21-11-2013, 15:50:48o zaman profil link verirmisin bende btc-e'deki kurdan almak isterimpiyanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2013, 18:24:44Üyeliği durdurulduOzurdilerim ben tam olaya hakim olmadan bi laf attim ortaya yokmus boyle bisi bende simdi farkettim. Kusura bakmayinwanted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2013, 19:21:25Üyeliği durduruldugene yaptığım iş icabı epey bir litecoin stokladım ve hala stokluyorum..
şimdi güncel kurdan vermek isteyen varsa ben açık net alıcıyım. ben btcturkte havale yapıp ordan bitcoin alıp onu btc-e de litecoine çevirip cüzdana atıyorum.. 6$ lık şeyin maliyeti 8$ hatta 10$ a geliyor.
kerem tübük birde ltcturk sitesi açsın
Ama şu var açık ve net sanal para birimini yatırım aracı olarak görmüyorum , para kaybedince üzülecekseniz hiç girmeyin ... Forex in biraz daha piyasaya bağımlı olmayanı.. yani şimdi bernanke bir açıklama yapar usd/euro kuru değişir ama burde niye şuanda litecoin $8 iki saat önce $7 dı yada yarın 6$ a düşünce düştü... bilen yok
)
- 21-11-2013, 20:48:29Sorun degil olur öyle şeyler bende yeniyim ama biraz ögrendim sayılırpiyanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bende stok yapacagım btcturkden yuksek rakam atıp 3-4$ tane başına vermek istemiyorum o yüzden direk btc-e'ye banka havalesiyle almayı deniyorum şuan başarabilirsem eger bir miktar alıp saklıcam unutcamAsInvestment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu aradaki yaklasık 140tl fark dün 340tl idi.