görünen o ki 40-48 aralığında alttan ve üsstten baskı oluyor. 40 ın altına düştüğünde toparlanma başlıyor. bugün 3. deneyişi oldu 38 bandını gördüğünde alım başlıyor. birinde 48 bandından geri döndü, diğerinde 46 bandından şu an yine 38 bandında.
bu banttan düşerse güven kaybedecektir diye tahmin ediyorum. kötü ve sert satışlar gelebilir. ama geceyide bu bandın üzerinde 40lı seviyelerde gecirirse yarın 50 yi gecmesi için beklemeye başlayacağım.