• 30-11-2013, 18:10:53
    ozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldigim tum altcoinler dusuyo arkadas
    Allahtan kar'imla oynuyorum da pek koymuyor dususler

    37.2 den aldim 35 lere gelmis
    ftc trc deneyin hocam
  • 30-11-2013, 18:36:02
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ftc trc deneyin hocam
    Her ikisini de almistim
    Aldigimda trc 35 ti az biraz kar etmistim ben saattim tavan yapti
    Ftc desen fiyasko zaten aldim cakildi oldugu yere

    Simdi quark alicam
    Nmc ve ltc zaten var elimde
    Uzun vadeli tutmak en mantiklisi
  • 30-11-2013, 18:42:10
    ozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ikisini de almistim
    Aldigimda trc 35 ti az biraz kar etmistim ben saattim tavan yapti
    Ftc desen fiyasko zaten aldim cakildi oldugu yere

    Simdi quark alicam
    Nmc ve ltc zaten var elimde
    Uzun vadeli tutmak en mantiklisi
    Siz şişmiş paraları alıyorsunuz.Millet kar satışı yapmaya başlayınca düşüyor. Alırken dikkatli olun.
  • 30-11-2013, 18:56:18
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz şişmiş paraları alıyorsunuz.Millet kar satışı yapmaya başlayınca düşüyor. Alırken dikkatli olun.
    Ben aslinda uzun vadede elimde tutmak icin aliyorum ama dayanamayip satiyorum
    Tesekkurler
  • 30-11-2013, 19:02:21
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz şişmiş paraları alıyorsunuz.Millet kar satışı yapmaya başlayınca düşüyor. Alırken dikkatli olun.
    İşte ufak ayrıntı buydu
  • 30-11-2013, 19:07:12
    ozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben aslinda uzun vadede elimde tutmak icin aliyorum ama dayanamayip satiyorum
    Tesekkurler

    beyler siz nerden aldınız bir açıklasanız . Birisi bana devcoin vs alıp atabilirse komisyonu neyse vericem.
  • 30-11-2013, 20:45:57
    ztc de fena değil gibi görünüyor.
  • 30-11-2013, 21:34:40
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyler siz nerden aldınız bir açıklasanız . Birisi bana devcoin vs alıp atabilirse komisyonu neyse vericem.
    Ben btcturk ilk degisikligi yaptigi gun almistim ondan sonra bi daha da alamadim
    Forumda anlatiliyor diye biliyorum birkac yontem ama kesintisi var sanirim biraz
  • 30-11-2013, 23:34:42
    isteyene litecoin ve bitcoin alımında yardımcı olurum aracı olarak. pm ile ulaşın.