Her ikisini de almistim
Aldigimda trc 35 ti az biraz kar etmistim ben saattim tavan yapti
Ftc desen fiyasko zaten aldim cakildi oldugu yere
Simdi quark alicam
Nmc ve ltc zaten var elimde
Uzun vadeli tutmak en mantiklisi
Siz şişmiş paraları alıyorsunuz.Millet kar satışı yapmaya başlayınca düşüyor. Alırken dikkatli olun.