_PatroN_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Claude limit sorunsalı
19
●756
- 24-06-2026, 18:52:23vs code da kullanmadım ama ne gerek varki kendi cli yüzünden ben vs code app'lerden bile kaldırdım. editör olarak Zed kullanıyorum ve opencode terminali yeterli oluyor.ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu kadar keyifli bir şey için ne gerek var vs code'a.


