ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vscode'a kurdum ama bir türlü kullanamadım, hiç bir yerde tool'u görüntüleyemedim.
vs code da kullanmadım ama ne gerek varki kendi cli yüzünden ben vs code app'lerden bile kaldırdım. editör olarak Zed kullanıyorum ve opencode terminali yeterli oluyor.

Şu kadar keyifli bir şey için ne gerek var vs code'a.