• 15-06-2026, 23:00:02
    #1


    Z.ai 'nin çıkarttığı yeni 5.2 modelinin kullanıcıların yaptığı testlerde Opus 4.8 ve Chatgpt modeli altında konumlandığı yorumları üzerine programı indirdim. Gayet başarılı gördüm ayrıca diğer sağlayıcıların apileri de giripte kullanılabiliyor. Verdiği ücretsiz token bittikten sonra deepseek api'lerimi girip onunla devam ettim.

    Uzunca bir süredir opencode kullanıyordum fakat bu da gayet iyi olmuş gibi duruyor. 3-4 ay önce z.ai coding plan aboneliğimi sonlandırmıştım fakat ilerleyen günlerde tekrar almayı düşünüyorum.

    Yeni kullanıcılara 5 gün süreyle günlük 5M token ücretsiz. Bunun 3M'u 5.2 modeli , 2M'ı 5.0 Turbo modeli için. Ayrıca coding plan üyeleri için Eylül ayına kadar kotanın %150'ye çıkarıldığı söyleniyor.

    Zcode 3.0 -> https://zcode.z.ai/en
    z.ai coding plan -> https://z.ai/subscribe
    Coding Plan (Referanslı) -> https://z.ai/subscribe?ic=ULCLEJUCPB

    Referans üzerinden üyelikte ilk siparişte %10 indirim verildiği yazıyor. Referanssız olarak üyelikte yine aynı indirim var mı bilemiyorum kontrol edersiniz.
  • 15-06-2026, 23:17:59
    #2
    deneyelim bakalım
  • 15-06-2026, 23:37:01
    #3
    Teşekkürler, deneyelim.
  • 15-06-2026, 23:39:18
    #4
    Modeli denedim baya başarılı ama 4 skills kurdurdum %57 hakkım kaldı şu gibi içiyo kimi 2.7 a göre çok başarılı uygulamada çok iyi olmuş codexi anımsatıyor
  • 16-06-2026, 15:39:29
    #5
    Nordlig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modeli denedim baya başarılı ama 4 skills kurdurdum %57 hakkım kaldı şu gibi içiyo kimi 2.7 a göre çok başarılı uygulamada çok iyi olmuş codexi anımsatıyor

    ui-ux-pro-max kurdurdum ben de zcode uyumluluğunu kontrol etti vs. sonra dediğiniz gibi epey token yaktı. Sonra normal kullanımda o kadar harcamadı.

    Fakat deepseek ile karşılaştırdığımda sanki daha fazla harcama yapıyor.
  • 16-06-2026, 16:23:47
    #6
    antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ui-ux-pro-max kurdurdum ben de zcode uyumluluğunu kontrol etti vs. sonra dediğiniz gibi epey token yaktı. Sonra normal kullanımda o kadar harcamadı.

    Fakat deepseek ile karşılaştırdığımda sanki daha fazla harcama yapıyor.
    şuan öyle ama bedava veriyorlar ya o yüzdendir muhtemelen ama glm baya iyi geldi bana deepseek zaten bedava gibi birşey
  • 16-06-2026, 17:04:50
    #7
    hesap oluşturmadan deniyorum text olarak. glm 4.7 yazıyor
  • 16-06-2026, 17:14:21
    #8
    dreamworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesap oluşturmadan deniyorum text olarak. glm 4.7 yazıyor
    Ücretsiz de olsa üyelik gerekiyor olabilir. Ben üyelik oluşturup öyle kullandım.