Nordlig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modeli denedim baya başarılı ama 4 skills kurdurdum %57 hakkım kaldı şu gibi içiyo kimi 2.7 a göre çok başarılı uygulamada çok iyi olmuş codexi anımsatıyor

ui-ux-pro-max kurdurdum ben de zcode uyumluluğunu kontrol etti vs. sonra dediğiniz gibi epey token yaktı. Sonra normal kullanımda o kadar harcamadı.

Fakat deepseek ile karşılaştırdığımda sanki daha fazla harcama yapıyor.