antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ui-ux-pro-max kurdurdum ben de zcode uyumluluğunu kontrol etti vs. sonra dediğiniz gibi epey token yaktı. Sonra normal kullanımda o kadar harcamadı.

Fakat deepseek ile karşılaştırdığımda sanki daha fazla harcama yapıyor.
şuan öyle ama bedava veriyorlar ya o yüzdendir muhtemelen ama glm baya iyi geldi bana deepseek zaten bedava gibi birşey