• 09-06-2026, 22:47:49
    #1
    Selamlar 0850 hattımız için agent önerisi lazım. Hermes kullanıyorduk, çok gereksiz token tüketti. OpenClaw'da aynı şekilde. Önerilerinizi bekliyorum kullanıp denediklerinizden.
  • 09-06-2026, 23:06:38
    #2
    AI işçisi
    openwa repo ve agenti kendiniz yapmanızı tavsiye ederim
    https://www.r10.net/dijital-alisveri...-128176-a.html
    api lazımsa bekelrm
  • 09-06-2026, 23:08:05
    #3
    Chakallstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    openwa repo ve agenti kendiniz yapmanızı tavsiye ederim
    https://www.r10.net/dijital-alisveri...-128176-a.html
    api lazımsa bekelrm
    LLM sunucumuz var direkt içerisinde de eğittiğimiz qwen var, fakat openclaw'da da hermes'de de baya saçma sapan şeyler yaşadık. ne kullanıcaz bilmiyorum sıfırdan kodlamak için de pek vaktim yok :/
  • 09-06-2026, 23:10:54
    #4
    AI işçisi
    gwynbleidd_31 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LLM sunucumuz var direkt içerisinde de eğittiğimiz qwen var, fakat openclaw'da da hermes'de de baya saçma sapan şeyler yaşadık. ne kullanıcaz bilmiyorum sıfırdan kodlamak için de pek vaktim yok :/
    uyguna yapıolar galiba ama sizin işinizi istediğinizi tutmuyo hocam ben geliştiriyorum genel agent ama tam kapsamlı insana sıfır ihtiyaç daha var ona maalesef