LLM sunucumuz var direkt içerisinde de eğittiğimiz qwen var, fakat openclaw'da da hermes'de de baya saçma sapan şeyler yaşadık. ne kullanıcaz bilmiyorum sıfırdan kodlamak için de pek vaktim yok :/
uyguna yapıolar galiba ama sizin işinizi istediğinizi tutmuyo hocam ben geliştiriyorum genel agent ama tam kapsamlı insana sıfır ihtiyaç daha var ona maalesef