gwynbleidd_31 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LLM sunucumuz var direkt içerisinde de eğittiğimiz qwen var, fakat openclaw'da da hermes'de de baya saçma sapan şeyler yaşadık. ne kullanıcaz bilmiyorum sıfırdan kodlamak için de pek vaktim yok :/
uyguna yapıolar galiba ama sizin işinizi istediğinizi tutmuyo hocam ben geliştiriyorum genel agent ama tam kapsamlı insana sıfır ihtiyaç daha var ona maalesef