Chakallstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
openwa repo ve agenti kendiniz yapmanızı tavsiye ederim
https://www.r10.net/dijital-alisveri...-128176-a.html
api lazımsa bekelrm
LLM sunucumuz var direkt içerisinde de eğittiğimiz qwen var, fakat openclaw'da da hermes'de de baya saçma sapan şeyler yaşadık. ne kullanıcaz bilmiyorum sıfırdan kodlamak için de pek vaktim yok :/