uzun zamandır claude code üzerinden bir şeyler yapmaya çalışıyorum keyifli de ama bana biraz abartılıyor gibi geliyor. siz ne düşünüyorsunuz arkadaşlar varsa yanlışlarım paylaşın lütfen bilmediğim bir şeyler mi var öğrenmek isterim.
otomasyonlar, agentlar hatta agent'ların birlikte çalışması için ekip kurmaya kadar her şeyi denedim. açıkcası teknik açıdan terminal kullanımı, arayüz gibi bir çok şeyi incelediğimde sanki bana yazılımcılar için işleri kolaylaştırmaya yarayan bir şey gibi geldi. ama yazılım bilgisi olmayanlar için websitesi oluşturmada nedense loveable den hala vezgeçemiyorum (Claude altyapısını kullandığını biliyorum) . mobil app üretiminde verdent ya da bold da çok efektif geliyor. otomasyonlar konusunda hala bir n8n nin verdiği o rahatlığı veremiyor bana.
Sizce nedir arkadaşlar bu claude code'u bu kadar abartmamızın sebebi? sonuna kadar hakediyor mu? anlayamadığım şeyler varsa öğrenmek isterim . teşekkürler
bu Claude Code'u çok mu abartıyoruz?
19
●1.448
- 04-04-2026, 14:37:44sıfır bilgiyle başladım 2 site kurdum 4 bot yazdım suana kadar. nasıl kullandıgınıza baglı olay. bence cok iyiler şuanda
- 04-04-2026, 14:38:48Bir çok yazılım kütüphanesini ele geçirip bu yapay zeka tasarlamışlar. Şuan en iyisi claude diye biliyorum yanlış mıyım @Saitama; hocam.
- 04-04-2026, 14:39:31Kurduğunuz sitenin adresleri nedir? Bir de botlar neyle ilgili?mertcanatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2026, 14:40:33evet buna katılıyorum. ozaman abartma sebeplerimizden birini bu gösterebiliriz. Yani kodlama ve test süreçlerinde hatta hata kısmındaki ayıklamalara kadar şu ana kadar ki en gelişmiş vibe coding diyebiliriz.against adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle